U bent bezocht

Bezoekkaart ontvangen?

Bezoek-gemistIndien onze medewerker u niet ter plaatse aantrof, wordt er altijd een bezoekkaart achtergelaten in uw brievenbus. Hierop vindt u de naam van onze opdrachtgever, het kenmerk en de hoogte van de vordering.

Ook vindt u hierop het rechtstreekse telefoonnummer van de medewerker welke u bezocht heeft. Wij verzoeken u dan ook via dat telefoonnummer direct contact op te nemen.

U heeft aanvullende vragen en/of opmerkingen?

Als u bezocht bent door een van onze medewerkers dan is er met u besproken welke stappen u verder dient te nemen. Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn van uw zijde, verzoeken wij u contact op te nemen met de medewerker welke u bezocht heeft.

Indien u zijn of haar contactgegevens niet meer in uw bezit heeft, kunt u bellen naar 06 54 33 17 55 (maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 15:00 uur) of een e-mail sturen naar info@creditude.nl

U kunt ook terecht op onze pagina met veelgestelde vragen.

Direct betalen

Indien u geen legitieme redenen (meer) heeft om een volledige betaling nog langer uit te stellen, verzoeken wij u het bedrag per ommegaande te voldoen. Klik op de onderstaande button om de betaalmogelijkheden te bekijken.

Direct betalen