Direct de openstaande vordering betalen

Op het bericht welke onze medewerker achterliet, vindt u het openstaande bedrag alsmede het kenmerk welke u bij de betaling dient te vermelden. 

Er zijn meerdere mogelijkheden om de volledige achterstand te voldoen:

Betalen via iDeal, PayPal, eenmalige machtiging, digitale acceptgiro of Creditcard*

Indien u via één van de bovenstaande manieren wenst te betalen, kunnen wij u per e-mail een betaallink toesturen. Via deze betaallink kunt u vanaf een beveiligde locatie de gewenste betaalmethode selecteren en direct de betaling voldoen. Alle gegevens zijn reeds ingevuld dus foutief betalen is uitgesloten.
De betaling is voor Creditude direct zichtbaar waardoor u ons geen betaalbewijs hoeft toe te sturen.

Indien u een betaallink wenst te ontvangen, stuurt u een e-mail naar betaling@creditude.nl of belt u naar 06 54 33 17 55.

Overboeking of storing op rekening van Creditude

U kunt het volledige openstaande bedrag overmaken of storten op onze bankrekening o.v.v. het kenmerk. Wij wijzen u er op dat het bij een reguliere overboeking enkele dagen kan duren voordat het geld daadwerkelijk wordt bijgeschreven op rekening van de ontvanger; dit verschilt per bank.

Om die reden dient u direct na de betaling een bewijs hiervan te mailen naar betaling@creditude.nl Wij melden dan direct aan onze opdrachtgever dat het bedrag onderweg is.

Onze bankgegevens zijn:

Naam bank:            ASN Bank
Rekeninghouder:   Creditude
IBAN:                       NL46 ASNB 0781 1081 60
BIC:                          ASNB NL21

Rechtstreeks betalen aan onze opdrachtgever

U kunt er ook voor kiezen om het volledige bedrag rechtsreeks over te maken of te storten op het bankrekeningnummer van onze opdrachtgever. Wij wijzen u erop dat het bij een reguliere overboeking enkele dagen kan duren voordat het geld daadwerkelijk wordt bijgeschreven op rekening van de ontvanger; dit verschilt per bank.

Om die reden dient u direct na de betaling een bewijs hiervan te mailen naar betaling@creditude.nl Wij melden dan direct aan onze opdrachtgever dat het bedrag onderweg is.

*Creditude maakt voor de afhandeling van iDEAL en andere betaalmethodes gebruik van PLINK via de payment service provider Mollie B.V. Hierdoor verschijnt er op uw bankafschrift “STG Mollie Payments”. Voor meer informatie kijkt u op www.mollie.com. en www.useplink.com